Clock & Translate

13 Νοεμβρίου 2012

«Ο κόσμος θα τρελαθεί θα μας πάρει με τις πέτρες»


 «Ο κόσμος θα τρελαθεί θα μας πάρει με τις πέτρες»«Η διάσταση “κομματική πειθαρχία ή παίρνεις τις αποφάσεις σου και φεύγεις”, έρχεται κόντρα στη φιλοσοφία της ανανεωτικής Αριστεράς», δήλωσε ο Βουλευτής Μαγνησίας της ΔΗΜΑΡ Πάρις Μουτσίνας απαντώντας στην αποδοκιμασία Κουβέλη, σε συνέντευξή του στο Marconi Radio του Βόλου.
Και συνέχισε: «Ο κόσμος θα τρελαθεί, θα μας πάρει με τις πέτρες… Πρέπει να ακούσουμε τον κόσμο και να μιλήσουμε πιο καθαρά. Δεν θα πάρω την ευθύνη του Σαμαρά και του Βενιζέλου». 

Η αντίθετη άποψη πρέπει να διαφυλάσσεται

Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το e-volos.gr ο Βουλευτής Μαγνησίας, ερωτηθείς για την αποδοκιμασία τόσο του ιδίου, όσο και του κ. Βουδούρη, από τον Φώτη Κουβέλη, στο πλαίσιο της συνεδρίασης της Εκτελεστικής Επιτροπής του κόμματος, δήλωσε: «H διάσταση κομματική πειθαρχία ή παίρνεις τις αποφάσεις σου και φεύγεις, κατά κάποιο τρόπο, δεν μπορεί να συνυπάρξουμε δηλαδή, έρχεται κόντρα στις αντιλήψεις, τις ιδέες και στη φιλοσοφία της ανανεωτικής αριστεράς. Στα κόμματα αυτά οι μειοψηφίες είναι ιερές και πρέπει να διαφυλάσσεται η αντίθετη άποψη, όχι μόνο να διαφυλάσσεται, να επιτρέπεται να εκφέρεται, αυτό είναι το λιγότερο που έχουν να κάνουν, αλλά να γίνεται σύνθεση».
Δεν είμαι εγώ η μειοψηφία στο κόμμα αυτή τη στιγμή, είναι πολλοί που σκέφτονται σαν και εμένα
Ο κ. Μουτσινάς, συνεχίζοντας, τόνισε: «Αν προσέξατε, έγινε μια έρευνα, μια δημοσκόπηση, η οποία τί έβγαλε, ποιά είναι τα μεγαλύτερα λένε οι άνθρωποι προβλήματα της χώρας σήμερα, λέγανε η ανεργία, η οικονομία και η λειτουργία των κομμάτων και των πολιτικών. Αυτό τί σημαίνει; Ότι τα κόμματα που φτιάχτηκαν είναι αναντίστοιχα στη λειτουργία τους με τις ανάγκες της κοινωνίας. Και γιατί είναι αναντίστοιχα; Γιατί δεν ακούγονται οι απόψεις, όχι της μειοψηφίας, πολλών, πάρα πολλών σοβαρών μελών. Δεν είμαι εγώ η μειοψηφία στο κόμμα αυτή τη στιγμή, θεωρώ ότι είναι πάρα πολλοί που σκέφτονται σαν και εμένα, απλά στο δια ταύτα ψηφίζουν και δεν θέλουν να έρθουν σε σύγκρουση. Είναι πολύ μεγάλη πραγματικά η πίεση, ας το πούμε με σοβαρότητα αυτό, να ψηφίζεις κόντρα στην απόφαση του κόμματός σου, γιατί σίγουρα πας κόντρα στο ρεύμα και όταν πας κόντρα στο ρεύμα υποφέρεις. Αλλά εγώ είπα ότι δεν μπορώ να συνεχίσω, δεν είμαι σε ένα κόμμα μόνο και μόνο για να κάνω καριέρα στην πολιτική. Δεν με αφορά αυτό. Δεν ήμουν ποτέ καριερίστας». 

Δεν θα πάρω εγώ την ευθύνη του Σαμαρά και του Βενιζέλου

Επίσης, άσκησε έντονη κριτική στους άλλους δύο κυβερνητικούς εταίρους, τονίζοντας: «Τα μέτρα είναι, λέει, αδυσώπητα, δεν βγαίνουν πουθενά, το λέει αυτό ο Μαργαρίτης από την ηγεσία της ΔΗΜΑΡ, το έλεγε σήμερα στο ραδιόφωνο, δεν βγαίνουν πουθενά, είναι αδιέξοδα. Ο προϋπολογισμός, τους τα είπα εγώ, είναι πολύ κακός, δεν έχει έσοδα, δεν έχει προοπτική… ΚΑΙ ΤΟ ΨΗΦΙΖΩ (;). Ε, δεν γίνεται. Κάπου τελικά αυτή η αξιοπιστία της πολιτικής έχει χάσει μέσα στον κόσμο, ο κόσμος θα τρελαθεί, θα μας πάρει με τις πέτρες και πρέπει να προλάβουμε να ακούσουμε τον κόσμο και να μιλήσουμε πιο καθαρά και στον Σαμαρά και στον Βενιζέλο, που είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι και υπεύθυνοι γι’ αυτά που γίνονται μέχρι τώρα. Δεν θα πάρω εγώ την ευθύνη του Σαμαρά και του Βενιζέλου. Είναι πολλοί μέσα στη Νέα Δημοκρατία που μου λένε μπράβο που μίλησες. Οι ίδιοι οι Βουλευτές τώρα λένε ότι έδωσαν τελευταία ευκαιρία στη Νέα Δημοκρατία. Καταλαβαίνουν ότι δεν πάει άλλο και η κοινωνία είναι πια απέναντι σ’ αυτή την πολιτική, δεν έχει καμιά λαϊκή νομιμοποίηση, δεν έχει καμιά αντιστοιχία με το λαϊκό αίσθημα. Αυτό είναι το κυριότερο. Αυτό πρέπει να καταλάβει ο κ. Κουβέλης που μπορεί να προσφέρει, αν θέλει να προσφέρει και πολλοί άλλοι που μπορούν να προσφέρουν πραγματικά, αλλά θέλει μια σοβαρότητα να δούμε το θέμα της χώρας. Πρέπει να το δούμε σοβαρά και να μιλήσουμε. Η αυριανή μέρα πρέπει να μας βρει ακριβώς στις επάλξεις, να αναδείξουμε τα μεγάλα θέματα του κόσμου, για να μην πάμε στο βάραθρο».

Σχολιάστε:

Blogger Widgets