Clock & Translate

02 Οκτωβρίου 2013

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" ΤΗΝ ΔΙΩΞΗ & "ΑΣΤΕΙΟ ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟ" Oλοκλήρωσε την απολογία του ο Η.Παναγιώταρος

Ολοκλήρωσε πριν από λίγα λεπτά την τετράωρη απολογία του στους ανακριτές και ο βουλευτής του Λαϊκού Συνδέσμου-Χρυσή Αυγή, Η. Παναγιώταρος.

Σύμφωνα με πληροφορίες απέρριψε στο σύνολό του το κατηγορητήριο χαρακτηρίζοντας το "πολιτική δίωξη".

Επίσης χαρακτήρισε τους δύο μάρτυρες που είχαν εμφανιστεί στα κανάλια και εν συνεχεία στον Άρειο Πάγο ως "χρηματισμένους ψευδομάρτυρες", τόνισε ότι δεν είχε καμία απολύτως σχέση με την δολοφονία Π.Φύσσα και κατέληξε λέγοντας:

"Είμαι 40 χρονών, πατέρας ενός παιδιού και σύντομα θα γίνω και δεύτερου. Είμαι περήφανος για ότι έχω κάνει στη ζωή μου και για τις ιδέες μου. Είμαι βουλευτής του ελληνικού Κοινοβουλίου εκλεγμένος από τον λαό και σέβομαι την εντολή που μου έδωσαν".

Ερωτώμενος για τον δολοφόνο του Παύλου Φύσσα Γιώργο Ρουπακιά δήλωσε πως δεν τον γνωρίζει και ότι τον έχει δει σε κάποιες φωτογραφίες.

Εν συνεχεία μπήκε στο ανακριτικό γραφείο ο έτερος βουλευτής Γ.Λαγός και η απολογία του άρχισε στις 03.30 περίπου τα ξημερώματα. Θα ακολουθήσει ο Νίκος Μίχος.

Για τις 15.30 έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει η απολογία του ηγέτη του κόμματος, Νίκου Μιχαλολιάκου.
πηγή: defencenet.gr
Σχολιάστε:

Blogger Widgets